Thursday 29 September 2016

Αχ, πριγκιπέσσα...


"Ήταν πριν παντρευτούμε... Είχε τα γενέθλιά της ..Αλλά ούτε ένα φραγκάκι να τής αγοράσω δώρο...

"Άλλα θέλω κι άλλα κάνω
πώς να σου το πω..."

Είχε βάλει το κατσαρόλι στη φωτιά κι έβραζε φακές...
Εγω, με την κιθάρα  γρατσούναγα πενιές...Την κοιτούσα που ανακάτευε το φαγητό όταν σκαρφίστηκα το πρώτο δίστιχο με τα ακόρντα να δίνουν νόημα στο συναίσθημά μου...

"Έξω φυσάει αέρας
κι όμως μέσα μου
μέσα σ' αυτό το σπίτι
πριγκιπέσα μου,
το φως σου και το φως
χορεύουν γύρω μας..."

-Αχ,  πριγκιπέσσα μου!, ...σιγομουρμούριζα παίζοντας, όταν αφησε τις κουτάλες και με κοίταξε με  βλέμμα που  διαπερνούσε ό,τι βρισκόταν στον ευθύ δρόμο του..
Χωρίς δεύτερη σκέψη, τη ρώτησα: 
-"Θα με παντρευτείς;"

***

Γλώσσα και μουσικές, απλές, καθαρές, όπως καθαρή και διάφανη είναι και η αλήθεια των συναισθημάτων.
H ψυχή ξαγρυπνά. Ηχοι και πένα αποτυπώνουν σημάδια αυτής της αγρύπνιας.
Ενώνουν τις άκρες του κόσμου, κεντούν σταυροβελονιά τις ιδέες και τα νοιωθέματα, χαϊδεύοντας αντάμα και την υφή της πραγματικότητας....

Όταν, φίλοι μου, η καρδιά νιώθει, η σκέψη ελευθερώνεται κι η μουσική εκφράζει...


"Πριγκιπέσσα"- Σ. Μάλαμας:


Ο αγαπημένος τραγουδοποιός, Σωκράτης Μάλαμας γεννήθηκε σαν σήμερα, 29 Σεπτεμβρίου 1957...

No comments:

Post a Comment