Saturday 17 September 2016

"Ώρα για κέρασμα!...Κοπιάστε!!"



Η μέρα της γιορτής ξημέρωσε ανθοφόρα και εύοσμη!
Το προφίλ και το ίνμποξ πλημμύρισαν λουλουδένια μπουκέτα, γλυκές μελωδίες, εγκάρδιες ευχές, μηνύματα αγάπης!
Σας ευχαριστω όλους έναν-έναν, που βρέθηκα στη σκέψη σας και κάνατε τη μέρα αυτή, ξεχωριστή!!Να είσαστε πάντα καλά και να ζείτε δημιουργώντας όμορφες στιγμές με Ελπίδα, Σοφία, Πίστη και Αγάπη, όλες απαραίτητες για γλυκιά ζωή!

Εύχομαι για όλους να έχουμε καλά χρόνια, γεμάτα αρμονία, όμορφες δημιουργίες, ζεστές κι έντονες στιγμές!Εύχομαι χαμόγελο και λάμψη στις ζωές μας!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για την πολύτιμη αγάπη σας, που  σπεύσατε να μου δείξετε με το που κύλησαν οι δείχτες κι άλλαξαν τη μέρα!
Το χαμόγελο φώτισε σαν ήλιος το πρόσωπό μου κι εύχομαι να επιστρέψει σε όλους σας στο πολλαπλάσιο!

Επειδή κάποιοι μου παραπονεθήκατε, που χθες, μέρα της μεγάλης, αξέχαστης ντίβας Μαρίας Κάλλας δεν έκανα ανάρτηση(βλέπετε οι υποχρεώσεις με το νεογέννητο απαιτούν πολύ από το χρόνο μου) κι αφού δεν χαλάω εγώ χατίρια στους αγαπημένους μου, ...για κέρασμα, σάς έχω εκτός από σοκολατάκια, και λικεράκι σούπερ με "ντίβα" και  πριμαντόνα -σύμβολο!

ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΛΑΣ στο δίσκο σερβιρίσματος, λοιπόν, με μια ερμηνεία ασύγκριτη, μοναδική και ανεπανάληπτη σαν την ίδια την ερμηνεύτρια!

Δεν είναι λίγοι εκείνοι οι οποίοι έχουν ταυτίσει το όνομά της με την όπερα και το λυρικό θέατρο, ενώ ρόλοι όπως αυτός της Μήδειας για παράδειγμα, είναι δύσκολο να γίνουν πλέον αποδεκτοί με διαφορετική ερμηνεία.

Η εικόνα της Μαρία Κάλλας ενσαρκώνει την "μουσική θεά" που η μορφή της θα μείνει ανεξίτηλα χαραγμένη στις καλύτερες σελίδες της παγκόσμιας μουσικής ιστορίας.

"Η φωνή της Κάλλας είναι η Πιετά του Μικελάντζελο, 
η ζωγραφική της Καπέλα Σιξτίνα, που έγινε ουράνιο τραγούδι! 
Η φωνή της δονεί την ψυχή, όπως το τσέλο του Καζάλς!" 
(Από άρθρο της διεθνούς φήμης ψυχοερευνήτριας Phyllis Chesler)

 Ο ρόλος που ταυτίστηκε με την Κάλλας ήταν φυσικά η Νόρμα του Μπελίνι, με την λατρεμένη άρια "Casta Diva"!
Όμως, η δική μου πολυαγαπημένη (όσοι με ξέρετε χρόνια θα το γνωρίζετε) είναι η η άρια της Μανταλένας: "La Mamma Morta" από την όπερα "Andrea Chénier" του Τζιορντάνο.

Έτσι, σάς την κερνάω σε συγκλονιστικό περιτύλιγμα "μεγάλης οθόνης"!
Η σκηνή είναι από την ταινία "Philadelphia", όπου ο οροθετικός Τομ Χανκς μεταφράζει και εξηγεί την άρια "La Mamma Morta", καλύτερα απ'τον καθένα!
Στα λόγια του η λαχτάρα για ΑΓΑΠΗ, το μόνο απαραίτητο συστατικό για αληθινή ΖΩΗ!
Και πίσω η μουσική υπόκρουση με τη φωνή της ΜΑΡΙΑΣ ΚΑΛΛΑΣ, που υπενθυμίζει πως δεν είναι μόνος!

"Io sto sul tuo cammino e ti sorreggo- Είμαι μαζί σου και σε στηρίζω!", 
ακούγεται με φωνή αγγέλου...(υπονοώντας τον Θεό).

Τον στηρίζει με μια φωνή, που πάλλεται ανάμεσα στη θλίψη και την προσδοκόμενη γαλήνη ...Ο μετάλλινος λυρισμός της φιλιέται αχόρταγα με της ψυχής το συναίσθημα!Θείος ψαλμός, αγγελικός, που η μελωδία του φέρνει μηνύματα δροσάτα αγάπης!

Σε μια ταινία τολμηρή θεματικά(πραγματεύεται  ζητήματα προκατάληψης, ρατσισμού και κοινωνικού αποκλεισμού σε άτομα ομοφυλόφιλα και με aids) ένας oδυνηρά δυνατός και γεμάτος νοήματα, μονόλογος από τον απολυμμένο Άντριου Μπέκετ, απευθυνόμενος στον δικηγόρο που έχει αναλάβει την υπόθεση απόλυσής του, συγκλονίζει:

"Αυτή είναι η αγαπημένη μου άρια... είναι η Μαρία Κάλλας στην άρια της Μαντλέν. 
Λέει πως κατά τη διάρκεια της Γαλλικής Επανάστασης έβαλαν φωτιά στο σπίτι της, 
και η μητέρα της πέθανε καθώς προσπαθούσε να τη σώσει. 
-Μπορείς ν' ακούσεις τον πόνο της καρδιάς στη φωνή της; ...Το νιώθεις; ...άκου!...
Τώρα μπαίνουν τα έγχορδα, κι αλλάζουν τα πάντα. 
Η μουσική γεμίζει μ ' ελπίδα, και αυτό θ' αλλάξει και πάλι. Άκου... άκου...
Φέρνω θλίψη σε κείνους π' αγαπώ...Αχ, αυτό το μοναδικά μελαγχολικό, τσέλο! ...
Στη διάρκεια  μιας τέτοιας θλίψης με άγγιξε η Αγάπη...κι η φωνή της ήρθε μ' αρμονία... να μου πει:
  είσαι ζωντανός ...ο Παράδεισος είναι μπρος σου. 
Είμαι η λησμονιά. Είμαι ο Θεός,  που κατεβαίνει από τους ουρανούς, και κάνει τη γη, Παράδεισο.
 Είμαι η αγάπη!... Είμαι η αγάπη!"

Μην είμαστε αχάριστοι σε όσα απλόχερα μας χαρίζονται με αγάπη!
Τις εγκάρδιες ευχαριστίες μου προς όλους για τις όμορφες, συγκινητικές ευχές , τα αγαπησιάρικα λόγια.
Ζωγραφίσατε τη μέρα μου με υπέροχα χρώματα!
Τα εύοσμα λουλούδια κι οι γλυκές νότες δεν στόλισαν μόνο τον τοίχο μου, στόλισαν και την ψυχή μου...!
Σας στέλνω την αγάπη μου!  


No comments:

Post a Comment